zondag 23 september 2012

Ding 12 - 14: Microblogging

Daar ben ik weer om in sneltreinvaart mijn cursus 23 dingen af te maken. De afgelopen dagen heb ik me gebogen over Twitter en Dropbox. Voor de eerste heb ik een account aangemaakt met de bedoeling om te gaan twitteren, maar ik merk dat dat (nog) niet in mijn systeem zit. Ik heb al wel een account aangemaakt, accounts gezocht om te gaan volgen maar daar is het bij gebleven. Dropbox gebruik ik wel, voor het opslaan van documenten en het delen van foto's, en heel fout, het delen van gratis e-boeken! Nooit gedacht dat ik e-boeken zou gaan lezen! Maar ik ben om die e-reaer gaat er komen....

1 opmerking:

  1. Hoi Gretha, ik ga nu ook in een sneltreinvaart op jouw dingen reageren... ik heb in de vakantei zowel de ereader als de ipad gebruikt, en beiden bevallen goed, al is de ereader nog iets handzamer en iets beter te lezen als de zon schijnt. Dus wie weet komt ie er bij mij ook nog wel eens...
    Gr. janneke

    BeantwoordenVerwijderen