dinsdag 25 september 2012

Ding 20: Grooveshark

Heerlijk muziek uitzoeken, dat heb ik lang niet gedaan! Helaas kan ik Groovesark niet downloaden op mijn MacBook Pro (Apple id is even kwijt...). Ik schrijf dit blogje met op de achtergrond Ilse de Lange met Incredible. Leuk dat je commentaar kan leveren. Kwam ook de Counting Crows weer tegen, moet ik ook nog ergens een cd'tje van hebben liggen! Maar ja het delen hoeft voor mij dan weer niet zo. Zal mijn zoon hier eens op attenderen. Kan je de playlists ook downloaden op de Ipod??

1 opmerking:

  1. Moet je Grooveshark downloaden dan? ik heb het gewoon op de pc uitgeprobeerd (nu net, want ik kende deze muziekdienst nog niet persoonlijk en eerst was het Last.fm en Spotify is nu heel populair). Wat dat downloaden betreft? gewoon uitproberen....
    Nu de laatste drie dingen nog.....
    Gr. janneke

    BeantwoordenVerwijderen