zondag 23 september 2012

Ding 18: LibararyThing

LibraryThing is niet iets waar, ik me op dit moment, mee bezig ga houden. Wat een werk om al je boeken te catalogiseren. Het lukte me overigens ook niet om een boek toe te voegen. Ligt ongetwijfeld aan mij. Als ik tijd te veel heb is het leuk om te snuffelen en in andermans boekenkast te kijken. Vond ik trouwens vroeger heel vervelend als een bezoeker ongegeneerd in mijn boekenkast stond te kijken! Ik kan me nog een medestudent herinneren die mij voor de eerste keer bezocht op mijn (piepkleine) studentenkamer en uitgebreid te tijd nam om de inhoud van mijn boekenkast (planken in die tijd nog) tot zicht te nemen. De inhoud van je boekenkast is toch iets heel persoonlijks, vind ik. Het zegt iets over de eigenaar van de boekenkast.

1 opmerking:

  1. Ja dat klopt, daarom vinden mensen het ook leuk om die van een ander te bekijken neem ik aan. En als je je boeken in de kamer hebt staan (en dat heb je natuurlijk in een studentenkamer zeker) dan kan iedereen je verzameling bewonderen. Het is gelijk een veilig gespreksonderwerp ;-)
    Je hoeft Librarything niet zelf te gebruiken, het gaat erom dat je van het bestaan van dit soort sites op de hoogte bent, maar als leesgroep expert ben jij dat natuurlijk en misschien is daar toch nog eens iets mee te doen... Gr. Janneke

    BeantwoordenVerwijderen