dinsdag 26 juni 2012

Ding 11: De Wiki

Ding 11; Wiki. Dankzij Janneke ben ik al aardig bekend met het fenomeen Wiki, zij houdt de Wiki van Bibliotheekservice Fryslan up to date. Van alle wijzigingen die in de wiki worden aangebracht krijg ik bericht, zowel zakelijk als prive (vandaar dat ik altijd zoveel mail heb..). Een handige tool om up to date te blijven over een aantal onderwerpen. Ik heb onder favoriete boeken in de 23 dingen wiki een item toegeoegd: Toen kwam Sam. Prachtig boek van Edward van de Vendel en bekroond met een Zilveren Griffel in de komende Kinderboekenweek.

1 opmerking:

  1. Allereest is die wiki over Jeugd- en Schoolbibliotheekwerk binnen het Fries Bibliotheken Netwerk en ik doe inderdaad mijn best om die up-to-date te houden. Als het goed is krijg je vanmiddag nog wel weer een aantal mailtjes ;-)
    Die recensie (wel erg kort trouwens) over het boek "toen kwam Sam' zou trouwens eigenlijk ook op onze wiki bij voorlopige leesvirustitels moeten staan, maar dan wel iets uitgebreider. Je hebt nu natuurlijk de smaak van de 23 dingen weer helemaal te pakken, dus ga zo door ;-)
    Gr. janneke

    BeantwoordenVerwijderen